Avatar billede ranrar Nybegynder
22. august 2008 - 17:28 Der er 5 kommentarer

søger wordpress designere

Søger wordpress desigerne, skriv til mig på min mail. ranrar@gmail.com
Avatar billede ranrar Nybegynder
22. august 2008 - 18:59 #1
ups, glemte at skrive hvad det drejer sig om, det drejer sig om en start side på et blog system, som jeg skal have lavet, det man skulle kunne er finde ud af lidt wordpress, men mest af alt kunne lave et hele site design samt nogle fede ikoner til et blog system :)
Avatar billede gunfar Nybegynder
22. august 2008 - 22:35 #2
http://wordpress.com/

kan det bruges
Avatar billede ranrar Nybegynder
23. august 2008 - 00:42 #3
gunfar... prøv at læse hvad jeg skrev, designere, mangler nogle som ved noget om themes og kan lave nogle flotte designs, det med wordpress ved jeg nok om, er sq ikke noob!
Avatar billede gunfar Nybegynder
23. august 2008 - 01:21 #4
sorry ..så sur man kan blive for at få hjælp ,,,
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. november 2008 - 21:38 #5
skriv til mig på rasmus[at]hoeks.dk.