Avatar billede killerloop58 Nybegynder
21. august 2008 - 21:58 Der er 3 kommentarer

Kan Ikke installere medal of honor

Hej gentl.

Jeg kan ikke installere mit spil selvom jeg bruger cd rom og serial nummer, den siger efter jeg har tastet koden ind setup will install Medal of honor breakthrough in the following folder, men nede der hvor der står browse er der ingen sti den kan installere den på. Jeg vælger så drev C+E+F+D+H en efter en men så siger den, setup couldnt find a copy of medal of honor allied assault, please install medal of honor allied assault and try again.
Hvad er problemet? filen er en iso jeg har brændt over på en cd rom med Nero, har også prøvet med daemon tool men samme problem.

Hvad er problemet tror i?

med venlig hilsen killerloop.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. august 2008 - 22:02 #1
Breakthrough er en udvidelse af Allied Assault, og kræver derfor at det installeres først.
Avatar billede killerloop58 Nybegynder
21. august 2008 - 22:08 #2
vil det sige jeg skal installer den først?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. august 2008 - 23:00 #3
Ja.