Avatar billede Slettet bruger
20. august 2008 - 22:56 Der er 1 løsning

Mister kortvarigt forbindelse til mit internet?

Jeg har endelig fået anskaffet mig trådløst internet i min nye lejlighed.
Problemet er dog, at jeg mister forbindelsen kortvarigt - specielt går dette ud over mit msn, som relogger 1-2 gange i minuttet, hvilket jeg har fået utallige klager over :S

Også når jeg har gang i diverse p2p downloads mister jeg forbindelsen til mine peers efter noget der ligner 30 sek. Dybt forstyrrende når man vil downloade større ting.

Spørgsmålet er om jeg selv kan gå ind og instille routeren til at lade være med dette, eller om det er min computer der skal instilles?
Det burde ikke være fra ISP siden?

Router: Belkin F5D7230-4 Wireless G Router
Udbyder: Cirque(fra boligselvskab?:))
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2008 - 23:02 #1
undskyld - double post. :d