Avatar billede joksekolbe Nybegynder
14. august 2008 - 22:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er det her muligt?

Jeg har et cateringfirma, hvor folk kan bestille forskellige sandwich. Er det muligt at lave en side sådan at de kan indtaste det antal sandwich de skal bruge, derefter bliver det sendt som en mail til mig samt som en mail til dem?

Er der nogen andre der komme med nogen bedre forslag?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
14. august 2008 - 23:05 #1
Det kan sagtens laves, og der er sikkert også andre muligheder, der måske er lige så gode, og måske endda bedre.

Men har i en hjemmeside i forvejen? I så fald er der mulighed for nogen form for PHP eller ASP?

Evt. en database?

I så fald kan det sagtens laves.

Hvis i har, så smid en mail adresse, så kontakter jeg jer gerne med mere info og vi kan aftale nærmere om en løsning.

M.v.h. Johnny Rasmussen.
Avatar billede victor22 Nybegynder
14. august 2008 - 23:25 #2
Du kan også lave en bestillings formular (Form) i alm. HTM der giver dig en bedsked og sender svar til kunden - dette fungere mere som odrer og odrebekræftelse i sin meget simpelform. Ønsker man en mere avanceret metode via en database - betaling og shop løsning - som Johnny også oplyser. Kan det sagtens tilføjes bestillings siden. Kundedatabase - betalingsmodul osv.

Jeg har selv brugt en simpel HTMl form. Det fungerede udmærket :-)