Avatar billede d0nkey Nybegynder
14. august 2008 - 12:39 Der er 2 kommentarer

Xbox360 som extender til media center

Hej eksperter.
Jeg har dette lille problem, at jeg gerne vil bruge min xbox360 som extender til windows media center som ligger på min PC.
Jeg sætter forbindelsen op mellem dem, som der beskrives i guiden at man skal, og jeg kan også se xbox'en på min PC. Men når jeg på min xbox går ind i media/media center og skal oprette forbindelse til media center på min PC, så kan den ikke oprette forbindelse. Jeg har sat min pc til at dele mine film/musik/billeder osv med xbox'en, og jeg har endda prøvet at slå begge mine firewalls (tdc sikkerhedspakke og windows firewall) fra, men stadig uden held.
Jeg bruger kabel mellem min pc og switchen, og kabel mellem swtichen og xbox'en. Min switch er en TRENDnet TE100-S88E. Min PC er en Medion med Intel(R) Core(TM)2 CPU  4300 @1.80GHz 1.80GHz.
Mit problem lyder meget ála denne fyrs problem: http://www.eksperten.dk/spm/765444
Nogen der har et godt råd til, hvordan jeg kan få det til at virke, uden at skulle formatere min computer?
Avatar billede d0nkey Nybegynder
14. august 2008 - 12:42 #1
Ja og forresten så kører jeg Vista home premium på min PC.
Avatar billede d0nkey Nybegynder
14. august 2008 - 14:46 #2
Kan også tilføje, at når jeg kører "Test Media Connection" kører det fint indtil jeg når til punktet "PC Selected". Der står failed. Status codes ser således ud:
W: 0000-000B
X: 0000-F001
Y: 0000-0000
Z: 8000-4005

Måske det kan hjælpe.