Avatar billede frs10 Nybegynder
13. august 2008 - 14:18 Der er 3 kommentarer

Almindelig tekst ser ud som links (Flash, IE7, Sun)

Hej

Jeg er rendt ind i et mærligt problem.

Jeg sidder med en index-side hvor der indgår nogle forskellige ting, blandt andet en del Flashelementer.

Når siden vises i Internet Explorer 7 opstår der et mærkligt problem. Kører man cursoren hen over flash-elementerne fremstår almindelig tekst som om det er links, ved at det bliver understreget.

Dog sker dette ikke når siden ligger på en Apache eller Microsoft server, men kun når den ligger på en iPlanet Web Server version 4.1, med Sun Solaris 8.

Det er altså kun når siden vises på en IE7 browser fra en iPlanet server at problemet opstår...

Min indstilling har indtil videre været at det er Microsofts problem at de laver humøsyge browsere, men det er ikke kundens indstilling :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
13. august 2008 - 16:04 #1
hehe, har du et link ? - det er lettere at debugge sådanne så :)
Avatar billede frs10 Nybegynder
18. august 2008 - 12:56 #2
Avatar billede showsource Seniormester
18. august 2008 - 17:31 #3
Prøv at fjerne dine "<a name="top"/>" eller læg dem ind i en td MED en afsluttende </a>

Og prøv at rykke dine afsluttende </a> op til sidste tegn i linket.