Avatar billede Slettet bruger
12. august 2008 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min skole kræver at man bruger en password beskyttet proxy.

Hej,

Jeg er lige startet på en ny skole. De har en trådløs internet forbindelse som jeg skal benytte. Den er beskyttet af et mac-adresse filter, og en password beskyttet proxy.

Jeg er blevet sat ind i mac-filteret (godkendte), så jeg kan godt få adgang.

Problemet er at den spørger mig om adgangskode 3 gange for hvert link jeg klikker på! Skide irriterende. Men jeg har aktiveret kodeordshuskeren, men alligevel skal man trykke enter tre gange for hvert link.

Er der en måde jeg kan sætte et standart password, så jeg kun skal indtaste password én gang, og så er det det?

På forhånd tak!

-Kroko0611-
12. august 2008 - 23:23 #1
(Prøv da at spørge relevant person på skolen; du må da ikke være den eneste der har det problem?)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2008 - 21:46 #2
Ham der satte firefox op sagde bare: "Firefox i en nøddeskal" og rystede på hovedet..
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2008 - 16:06 #3
Snupper pointene selv...