Avatar billede elpede Nybegynder
08. august 2008 - 07:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde siden

Hej

Jeg har problemer med min IE7.0 der kører på en WinXP prof.
Hver gang jeg forsøger at logge på min webmail på mail.tdconline.dk går det galt.
Jeg får lov at indtaste brugernavn og password, men når jeg logger på får jeg en meddelelse der hedder: "Access denied. You sendt a query your browser dont understand" (Det er taget fra hukommelsen, så måske ordlyden ikke er helt korrekt)
Har forsøgt at køre IE som Admin, men det gør ingen forskel.

Nogen der har et bud?
Avatar billede explodedk Nybegynder
08. august 2008 - 08:12 #1
har du prøvet med firefox eventuelt ? men virker mærkeligt, kunne forstå hvis det var en lille hjemmeside der havde en fejl i deres login process, men ikke tdcmail...
Avatar billede elpede Nybegynder
08. august 2008 - 08:58 #2
Nej jer har ikke prøvet andre browsere. Det mærkelige er at det virker fint fra mit arbejde og andre steder jeg har prøvet. Har også en bærbar derhjemme og den kan godt logge på.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. august 2008 - 13:25 #3
Prøv at tilføje siden til "Websteder, du har tillid til"

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Websteder, du har tillid til -> Websteder -> Skriv http://mail.tdconline.dk/ -> Fjern flueben i "Kræv servergodkendelse" -> Tilføj -> Luk -> OK.

Luk IE7, åbn igen og prøv om det funker nu.
Avatar billede elpede Nybegynder
02. oktober 2008 - 07:52 #4
Har fundet årsagen i min router. Firewall instillingerne forårsagede problemet.