Avatar billede allanfrisk Novice
05. august 2008 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Deaktiver post

Hej.

Er det muligt at lave en knap eller et afkrydsningsfelt på posterne som deaktivere hele posten?
Eks. Hvis et medlem melder sig ud men man stadig vil gemme personenes data i et stykke tid.
Giver det mening??

M.v.h.
Allan Frisk
Avatar billede jensen363 Forsker
05. august 2008 - 11:13 #1
Du kan tilføje et ekstra felt i tabellen ( ja/nej ) eller lignende, alternativt en udmeldingsdato som du kan benytte til at navigere på

Når du så sidenhen vil arbejde med data, benytter du en forespørgsel eller filter på din formular hvor du benytter kriterier til at til/fravælge data
Avatar billede mugs Novice
05. august 2008 - 11:13 #2
Du kna lave et felt i tabellen (Ja/Nej felt), og derefter lave et kriterie der kun medtager de poaster, hvor dette felt er Ja eller Nej
Avatar billede allanfrisk Novice
05. august 2008 - 11:36 #3
tak
Avatar billede jensen363 Forsker
05. august 2008 - 12:46 #4
Tak for pount :-)