Avatar billede karl-koder Nybegynder
03. august 2008 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette textbox efter Async PostBack

Hejsa,

Jeg har lavet en formular med textbox og en tryk knap, en updatepanel med en trigger til behandling af tryk på knap, en repeater i updatepanel der viser nogle data.

Men når jeg poster noget fra formularen bliver min textbox ikke slettet/nulstillet altså tom for den tekst jeg lige har slettet, hvordan gør jeg dette ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. august 2008 - 19:41 #1
Hvis det ikke findes som en egenskab/property, kan du gøre det manuelt ved at checke for postback og sætte textbox'ens værdi til "", hvis postback er true.

Bruger du C# eller VB.NET ?
Avatar billede karl-koder Nybegynder
04. august 2008 - 20:34 #2
Jeg bruger C# og jeg vil da lige prøve at tjekke for postback, mener bare jeg har prøvet det.
Avatar billede karl-koder Nybegynder
04. august 2008 - 20:39 #3
Har lige testet med :

if (Page.IsPostBack)
{
    txt_Message.Text = "";
}

I min metode hvor jeg gemmer til databasen og det bliver textbox'en ikke tømt af
Avatar billede meltinis Nybegynder
13. august 2008 - 00:54 #4
hmm.. er ikke 100% sikker, men kan du ikke sætte EnableViewState = false?
Avatar billede karl-koder Nybegynder
20. februar 2009 - 00:36 #5
lukker
Avatar billede meltinis Nybegynder
20. februar 2009 - 10:52 #6
Fandt du en løsning? Jeg ved det er et stykke tid siden, men løsninger er gode at have :o) Kunen jo være man selv eller andre skulle bruge dette indlæg en dag.
Avatar billede karl-koder Nybegynder
26. februar 2009 - 18:10 #7
Ja det er noget tid siden og den side det kørte på eksistere ikke længere.

Men jeg løste det ved at tømme textboxen ved hjælp af javascript.
Avatar billede meltinis Nybegynder
27. februar 2009 - 10:15 #8
Okay, tak :o)