Avatar billede dallan2007 Nybegynder
31. juli 2008 - 13:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny skærm

Hej,

Jeg skal havde købt en ny skærm da den gamle 19" CRT Samsung Syncmaster SL900+ er begyndt at stå af. Den nye skal naturligvis være en fladskærm (LCD antageligvis), men hvilken??

Skærmen skal bruges til kontorarbejde: regnskab, regnskab og lidt mere regnskab - og office-pakken. Det skal ikke være en widescreentingest. Prisniveau er mellem 2000-3000 kr.

Jeg fandt denne her på en anden side: http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=161267

Nogen forslag?
Avatar billede ebea Ekspert
31. juli 2008 - 17:31 #1
Du skriver en LCD skærm - men du kan ikke finde LCD skærme i det prisleje. Skal du have rigtige LCD skærme, er det EIZO, men det koster, men til gengæld er der stor forskel i det du ser på skærmen, contra TFT skærme.
Men til det prisleje, er der kun TFT. - og der er udvalget enormt, og næsten umuligt at fremhæve nogen.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
01. august 2008 - 08:49 #2
Aha, så blev jeg lidt klogere :O)

Vil du mere at skærmen i mit link er ok? Er der kritiske mangler? Den sidste faldskærm jeg købte var alt for lys.
Avatar billede ebea Ekspert
01. august 2008 - 09:06 #3
Den skærm du henviser til, er sikkert lige så god / dårlig, som de fleste andre af denne type i samme prisleje. Konkurrencen på dette marked er benhård, så pris og kvalitet følges stort set ad. Så hvis den tiltaler dig, syntes jeg du skal købe den.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
05. august 2008 - 08:48 #4
Smid et svar :)
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
23. september 2008 - 14:29 #5
.