Avatar billede akyhne Nybegynder
31. juli 2008 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filer kan ses i mapper på domain

Well, mit problem er at jeg har en hjemmeside hos en webhost. vælger man en adresse uden at tage filnavnet med og der ikke enksisterer en index fil, vises mappens indhold!

Jeg ved det kan deaktiveres på en eller anden måde i en .htaccess fil, men jeg har også visse options jeg selv kan ændre i php.ini. Hvad skal jeg kigge efter der?

Hvad er den nemmeste/smarteste måde at deaktivere filvisning på?
Avatar billede akyhne Nybegynder
03. august 2008 - 01:01 #1
Det var der ingen der forstod!
Avatar billede ThomasK Nybegynder
14. august 2008 - 01:21 #2
Eller måske =)

Hvad er adressen på dit site?
Avatar billede akyhne Nybegynder
14. august 2008 - 08:20 #3
Det kan jeg ikke oplyse. Det er jo grunden til spørgsmålet. Jeg vil ikke have nogen snuser rundt.
Avatar billede akyhne Nybegynder
29. august 2008 - 12:52 #4
Lukker