Avatar billede hunderup Nybegynder
31. juli 2008 - 10:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra fra a:\ til c:\

Jeg meget kort.

Jeg har en recovery cd i drevet og i promt skriver den a:\ og jeg skal bruge c:\. Hvordan kommer jeg derhen?
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. juli 2008 - 10:56 #1
Skriv C: og tryk enter.
Avatar billede hunderup Nybegynder
31. juli 2008 - 10:57 #2
har prøvet - hjælper ikke.
Avatar billede peet-49 Novice
31. juli 2008 - 11:01 #3
Du skal boote fra cdèn under opstart.
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. juli 2008 - 11:02 #4
Det lyder som om at din harddisk er blevet mappet som noget andet end C: så.
Jeg går ud fra at A: er indholdet af din recovery cd? Der må vel være noget software derpå, som kan fortælle dig hvordan du kan få fat på din harddisk.
Avatar billede hunderup Nybegynder
31. juli 2008 - 11:05 #5
Ok. prøver det
Avatar billede hunderup Nybegynder
03. august 2008 - 01:45 #6
Der er intet om noget. Jeg kan gå til b:\ ved at skrive b: og jeg har ikke noget b drev. Jeg skal lave en BIOS opdatering på en medion pc. og de skriver at det er metoden. men jeg kan ikke få det til at spille
Avatar billede hunderup Nybegynder
28. maj 2009 - 20:04 #7
.