Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
30. juli 2008 - 15:05 Der er 9 kommentarer

Seriøs, dansk webhost.

Jeg skal finde en webhost som kan håndtere mange besøgende på en gang.
Besøgsantal ligger i nærheden af tv2.dk, politiken.dk o. lign.

Hvem kan I anbefale?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juli 2008 - 15:08 #1
csc, ibm ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juli 2008 - 15:14 #2
Det er vel ikke så meget en webhost, men et sted at stille et antal servere på en god internet-forbindelse - måske 100 Mbit/s. En delt webhotel kan ikke klare den slags trafik.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
31. juli 2008 - 10:20 #3
Jeg vil helst gerne blot finde en webhost, hvor jeg kan uploade websitet.

Siden i sig selv er ikke særlig tung, men der vil være en massiv kampagne omkring den, hvorfor der (næsten garanteret) vil komme rigtig mange besøgende.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. juli 2008 - 20:21 #4
Det er selvfølgelig kun min vurdering, men trafik som i retning af tv2.dk: "En delt webhotel kan ikke klare den slags trafik."

Skal du op i noget bedre end discount, så er scannet.dk ret gode. De har support der fungerer, har jeg indirekte erfaret. Regn på din trafik, og spørg dem hvad de kan anbefale.
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. august 2008 - 15:36 #5
Flere at de store sider som jubii.dk, tv2.dk og politiken.dk er bygget op i server cluster systemer hvor der er flere servere til at afvikle siden. Tror ikke bare man kan bruge et webhotel hos en udbyder hvis du har så mange besøgende.
Avatar billede applezine Nybegynder
27. november 2008 - 11:26 #6
Hvad er det for et slags site ? Nu ved jeg ikke lige hvor mange tv2.dk får, men det er vel relativt ret mange ?
Avatar billede applezine Nybegynder
27. november 2008 - 11:30 #7
Jeg kan se, at i januar 08 havde tv2 1.329.035 unikke besøg om ugen.. regner du med at få lige så mange eller ?! For så må det da være et yderst spændende projekt du har gang i ?!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. november 2008 - 11:44 #8
TV2 bruger vist http://pointzero.dk/
Avatar billede neontetra Nybegynder
01. september 2014 - 13:49 #9
Jeg vil foreslå dig med http://www.9cubehosting.com/ for bedste web-hosting-tjeneste. Denne web-vært giver ubegrænset diskplads og ubegrænset båndbredde for kun $ 2,63 / måned. De giver også 30 dages pengene tilbage garanti, 99,9% oppetidsgaranti, 24/7 teknisk team support og mange flere.