Avatar billede jonas_h Nybegynder
30. juli 2008 - 10:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med FileStream og BinaryWrite

Jeg har et problem med et downloadsystem. Måden det sker på er, at jeg har en klasse kaldet "DownloadFile" og denne giver man en sti som argyment.

Der bliver så oprettet en filestream og denne filestream bliver sendt til en buffer og denne buffer bliver sendt til Response.BinaryWrite

Dette virkede også fuldstændig efter hensigten da jeg testede det med små filer.
Da jeg derimod prøvede med en fil som fyldte 500mb så virkede det ikke specielt godt. I stedet for at komme op med download-dialogboksen med det samme, står den og hænger i al den tid det tager og downloade filen og derefter kommer dialogboksen frem.

Nogle der ved hvordan man hurtigt kan ændre måden dette sker på?
Avatar billede jonas_h Nybegynder
30. juli 2008 - 13:08 #1
Og efter at have testet har jeg fundet ud af, at dialogboksen ikke engang kommer frem ved store filer. Der opstår bare en fejl.
Avatar billede jonas_h Nybegynder
30. juli 2008 - 13:33 #2
Ved at bruge Response.TransmitFile(Path) blev problemet løst.