Avatar billede oldemor Mester
29. juli 2008 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tekstboks i word

Grrrrrrrrrrrrrrrrr jeg har leget lidt med word og er kommet til at pille ved noget som jeg nok ikke skulle have gjordt. Når jeg åbner word står markøren og blinker inde i en tekstboks nederst på dokumentet og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får tekstboksen fjernet så word ikke starter op med denne irriterende boks hvergang jeg åbner et nyt dokument. Det er 2003 udgaven fra Microsoft jeg har. Håber at der er nogen som kan hjælpe
29. juli 2008 - 17:08 #1
... find filen (søg også efter system/skjulte filer/mapper)

[normal.dot]

og slet den (uden af have Word opstartet *S*)

Start Word og en ny (ren) normal.dot fil bliver oprettet...
Avatar billede oldemor Mester
29. juli 2008 - 17:26 #2
Jeg har fundet 2 sådanne filer. Når man holder musen hen over dem står der i en gul boks: Microsoft Word skabeloner. Er det begge 2 jeg skal slette
29. juli 2008 - 18:40 #3
Jeps... (Lad dem dog komme i "Papirkurven" i første omgang...)
Avatar billede oldemor Mester
29. juli 2008 - 20:01 #4
Juhuuuuuuuuuuuuuu det vikede så nu venter jeg kun på et svar fra dig så du kan få de velfortjente point.
29. juli 2008 - 20:12 #5
Ping... *S*
(Det var et [svar]...)

(Opryd så også papirkurven...)
Avatar billede oldemor Mester
30. juli 2008 - 10:53 #6
Den har jeg rydet og alt virker perfekt