Avatar billede waterboy20 Nybegynder
29. juli 2008 - 15:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med LAN (dioder lyser ikke)

Hej.

Jeg er lige flyttet og har fået noget beboerbredbånd. Problemet er at det ikke virker. Det virkede i starten (så jeg må have sat computeren rigtigt op til det), men nu har det ikke virket i en uge. Jeg har prøvet med forskellige kabler, men uden held. Så derfor tænkte jeg at det måske kunne være computeren der var noget galt med.
For når jeg tilslutter internetkablet siger computeren bare at der ikke er noget netværkskabel tilsluttet. Ingen af dioderne på netværkskortet lyser.
Jeg har fået af vide at der ikke er noget galt med min internetopkobling. Så problemet må ligge på min computer. Nogen ide om hvordan jeg løser det?
Avatar billede waterboy20 Nybegynder
29. juli 2008 - 15:48 #1
Har forresten opdateret driverne til netværkskortet..
Avatar billede rossoneris Nybegynder
29. juli 2008 - 15:49 #2
Hvis du har tjekket med din udbyder at der er hul igennem til dit modem etc, så må problemet ligge på computeren.
Har du installeret tdc sikkerhedspakke eller lign - vi har ofte været ude for, at den blokerer ALT.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
30. juli 2008 - 09:18 #3
Det lader til det er din driver der er forkert. Prøv at vende tilbage til den driver der var før.
Avatar billede waterboy20 Nybegynder
31. juli 2008 - 20:35 #4
Nej. Har ikke installeret nogen sikkerhedspakke. Har endda prøvet at deaktivere mit antivirusprogram og firewall. Men det hjælper heller ikke. Kan heller ikke få forbindelse hvis jeg starter windows i "fejlsikret tilstand med netværk".

Har prøvet at gå tilbage til den gamle driver. Det hjalp heller ikke.

Har forresten windows vista hvis det har nogen betydning?
Avatar billede waterboy20 Nybegynder
08. december 2008 - 18:11 #5
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede waterboy20 Nybegynder
30. december 2008 - 20:20 #6
Lukker spørgsmålet eftersom jeg ikke fandt nogen løsning :(