Avatar billede tgl Nybegynder
27. juli 2008 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Abusiness-webhotel og Joomla

jeg har et webhotel (php) hos Abusiness og ønsker nu at installere Joomla på det.

Har downloadet Joomla 1.5.2 som zip-fil til min egen PC.

Skal jeg først pakke filen ud på egen PC og derefter overføre filerne til mit webhotel?
Avatar billede leif Seniormester
27. juli 2008 - 17:46 #1
Ja
Avatar billede tgl Nybegynder
27. juli 2008 - 17:58 #2
Ok, men på min egen PC oprettes tabeller mm. ved udpakningen og detsker vel ikke hvis jeg blot overfører filerne?
Avatar billede leif Seniormester
27. juli 2008 - 18:11 #3
Nej, tabellerne oprettes ikke på din maskine ? Har du læst installationsvejledningen ?

Du pakker filen ud, uploader filerne og går ind på adressen. Så bør du komme til en Installationsguide hvor den anmoder om brugernavn, password osv til database samt andre oplysninger
Avatar billede tgl Nybegynder
27. juli 2008 - 19:11 #4
Ok, det prøver jeg - tak for hjælpen.
Avatar billede tgl Nybegynder
04. august 2008 - 10:55 #5
Øhm, vil du ikke have point for dit svar?
Avatar billede leif Seniormester
04. august 2008 - 11:31 #6
Jo, hvis du fik det til at virke med min hjælp
Avatar billede tgl Nybegynder
04. august 2008 - 13:07 #7
Jo, det gjore jeg så pointene er dine.