Avatar billede Hr. Thorsted Mester
27. juli 2008 - 08:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udelukkelse af pornorelateret materiale i gæstebog.

Hej eksperter
Jeg har en gæstebog skrevet i asp. Det er ikke mig der skrevet scriptet, da jeg stort set ikke har forstand på asp. Der kommer er kommet mellem 20 og 150 indlæg om dagen, alle omhandlende pornorelateret materiale, salg af viagra og salg af alle mulige andre medikamenter.
Er der en der kan hjælpe med et script der kan indsættes, evt. så man skal taste en "random" kode, der skrives på skærmen, som bekræftelse på indlæget.
Hvis det er nødvendigt kopierer jeg gerne asp scriptet ind i indlæget her.
På forhånd tak, til dem der vil være behjælpelig.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2008 - 08:53 #1
Captcha er det du leder efter.

Her er et link til en asp del

http://u229.no/stuff/Captcha/

Skal du have hjælp til kom på msn: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
27. juli 2008 - 10:33 #2
Det er lige præcis hvad jeg havde tænkt mig, kniber bare lidt med at få det til at virke. Du får selvfølgelig pointene. Jeg har tilføjet dig på msn, så måske vi mødes der og du kan få mig guidet igennem. Tak under alle omstændigheder.