Avatar billede azerty Juniormester
25. juli 2008 - 12:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IBM Thinkpad hvor er LAN-knappen

Jeg skal hjælpe en, der har en IBM Thinkpad. Jeg kan ikke se versionsnummeret.

Vi skal oprette trådløst internet og er nået hele vejen - næsten. Windows XP Pro fortæller, at der ikke er nogen trådløse netværk i nærheden - men det er der.

Vi tror, at vi mangler at trykke på en knap. Det har vi gjort på en anden computer ved siden af, og det funker.

Men vi kan ikke finde en knap på IBM Thinkpad, der hedder LAN eller noget i den retning.

Hvor sidder den?

Jeg ved, det er svært, når jeg ikke lige kan give flere oplysninger, men er der nogen, der har en ide?
Avatar billede azerty Juniormester
25. juli 2008 - 12:08 #1
Den hedder IBM Thinkpad T40...
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. juli 2008 - 12:09 #2
Hvad hvis du trykker på FN + F5 ?
Avatar billede azerty Juniormester
25. juli 2008 - 12:29 #3
Ja, der skete noget.

En lile lyseblå computer med "gule bolde" ned ved uret begyndte at se aktiv ud - men "wireless-ikonet" er stadig "not connected".

Det er en arbejds-pc, og jeg har næsten ingen privilegier. Så hun må snakke med sin arbejdsplads - der må være en administrator.

Tak for interessen.
Avatar billede azerty Juniormester
27. september 2008 - 22:47 #4
jacobdo, læg et svar :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. september 2008 - 07:33 #5
svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. oktober 2008 - 13:00 #6
Takker for point.