Avatar billede nwn Nybegynder
22. juli 2008 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne port-range i Windows Firewall?

Hej

Jeg står og har haft et problem omkring hosting af en NWN Server i en del tid nu.

Jeg har portforwardet de rigtige porte, men Gamespy som skal vise serverne, viser ikke min server (hvergang). Når jeg så tjekker serverens log, får jeg af vide jeg mangler at åbne en port, som altid ligger mellem 55000 og 55200.

Jeg har så prøvet af portforwarde 55000 til 55200, hvor jeg syntes det hjalp i starten, men nu gør det ikke.

Siden den i loggen skriver "open" må det vel være fordi jeg skal åbne portene i firewallen.

Men hvordan kan jeg åbne et port-range i firewallen (55000-55200), da jeg ikke er interesserede i at tilføje hver eneste port.

Mange gange, tak på forhånd.
Avatar billede nwn Nybegynder
22. juli 2008 - 15:49 #1
Var ikke nødvendigt alligevel.
Avatar billede langbein Nybegynder
01. august 2008 - 23:38 #2
Mener ellers aa huske at det ikke er mulig.
Avatar billede langbein Nybegynder
01. august 2008 - 23:46 #3
Ser ut til aa stemme. Naar det gjelder eksemplet i linken saa er det ellers mulig aa konfigurere Asterisk til aa bruek saa lite som for eksempel 10 porter til IP telefoni, i stedet for 10.000 som er standardoppsett.
http://www.planetamd64.com/lofiversion/index.php?t18299.html