Avatar billede shjorth Nybegynder
21. juli 2008 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Max input i MySQL

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig af vide om der er et maximum for hvor mange inputs der kan være i en MySQL database.. Er det kun begrænset af serverpladsen?

Jeg har flg i min db

[start] [slut]

og der er indtil nu ca 55.000 inputs i denne. Spørgsmålet er om jeg nærmer mig en grænse, eller om det kun er afhængigt af hvor meget plads der er på serveren.

Jeg mener nemlig engang at have hørt at Access er begrænset til 66k eller noget i den dur.

Ihvertfald mange tak
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2008 - 18:23 #1
Avatar billede shjorth Nybegynder
21. juli 2008 - 19:16 #2
Det lyder lækkert. Skulle jo nodig gå i stå midt i det hele ;)
Jeg siger mange tak, ligger du et svar?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. juli 2008 - 19:17 #3
Jeg har erfaringer med millioner af rækker. MEN: du skal vide lidt om databaser, for at det kører effektivt. Fx. mht indexer på felter.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2008 - 19:41 #4
svar
Avatar billede shjorth Nybegynder
25. juli 2008 - 11:16 #5
Takker :)