Avatar billede kimse008 Nybegynder
19. juli 2008 - 17:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

middle mouse button

Jeg mangler den? jeg har en mus med hjul. Den kan sagtens rulle ned, men når jeg trykker på den zoomer den bare ind eller ud? så kan jeg vippe hjulet til siden, hvorefter den så rykker bogstaver. Så funktionen middel mouse findes slet ikke? nogen der ved hvordan jeg får den frem? Den er fra dell og optical. Jeg har installeret driver. Jeg har tjekket control setup i spil, men jeg kan slet ikke vælge MMB, når jeg trykker på den, sker der bare ingen ting.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juli 2008 - 17:52 #1
Har du installeret driveren? Er de en Logitech? Hvis du har et ikon liggende, så
dobbelrklik på det, så får du en menu, hvor du kan vælge hvad knappen skal bruges til.
Avatar billede kimse008 Nybegynder
19. juli 2008 - 18:20 #2
fandt ikonet, men hvorfor en funktion er det så lige? http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=570-10357  det er musen..
Avatar billede kimse008 Nybegynder
19. juli 2008 - 18:27 #3
åh, tak fandt lige ud af, hvis du vil poster som svar, så jeg kan acceptere det :)
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juli 2008 - 18:29 #4
Jeg kender ikke denne mus, men den kan vel konfigureres? Har du prøvet at klikke
på ikoner, eller hvis det ligger i baren forneden, at højreklikke med musen.
Ellers prøv at se i Kontrolpanel/Mus der må være nogle muligheder.
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juli 2008 - 19:01 #5
Takker:)