Avatar billede windll Nybegynder
19. juli 2008 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP 5.2 opsætning på IIS 6

Nu har jeg prøvet en del guides til opsætning af PHP på IIS, jeg har også prøvet PHP installer. Men jeg kan ikke få det til at virke. Jegg mangler en guide som virker. Har nu slettet PHP, inkl. php.ini. Så jeg er klar til at starte forfra.
Det er ikke et krav at det bliver PHP 5.2, men det var den der var til download
Avatar billede windll Nybegynder
19. juli 2008 - 14:44 #1
Fik det til at virke men hvordan ved jeg ikke. så lukker her..
Avatar billede smitx Praktikant
23. september 2008 - 11:14 #2
lol