Avatar billede l_otto Nybegynder
15. juli 2008 - 09:13 Der er 1 løsning

hvad betyder denne fejl

The files '/App_Code/POP3.vb' and '/App_Code/CSharp/clsBasic.cs' use a different language, which is not allowed since they need to be compiled together.
Avatar billede aaberg Nybegynder
15. juli 2008 - 09:22 #1
Det betyder at du prøver at kompilere 2 filer, skrevet i forskellige sprog, til samme assembly. POP3.vb er en VB.NET fil og clsBasic.cs er en C# fil.

Alle filer i App_Code mappen i ASP.NET skal være skrevet i samme sprog. Hvis du vil bruge funktionalitet skrevet i et andet sprog, bliver du nød til at kompilere dette i en egen assembly (dll fil).