Avatar billede martinkristensen Nybegynder
14. juli 2008 - 01:35 Der er 3 kommentarer

Ny profil ved reboot

Ved install af sp3 til xp og senere install af office 2007 kræves reboot.
Fint nok.

Ved reboot sker der at der åbenbart er lavet en ny profil i c:\documents and
settings og pc´en  har fået dette nye navn i computeregenskaber.

Profilen findes dog ikke i kontrolpanel - brugere

Resultatet er at ens normale skrivebord, emails, foretrukne, dokumentermappe
mv er "væk" - findes på harddisken men man er åbenbart som standard inde på
den ny profil, og dermed har man ikke sine data.

Kender I en løsning ud over at flytte de gamle filer over på den nye
profil. - Efter at have gjort dette - er det sket igen :.(

Martin
Avatar billede summer Mester
14. juli 2008 - 07:36 #1
Du er ved at få hjælp i dette identiske spm. http://www.eksperten.dk/spm/837451 Luk venligst det ene af dem.
Avatar billede martinkristensen Nybegynder
14. juli 2008 - 11:01 #2
ja ved en fejl - hermed lukket.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2008 - 11:34 #3
Nej det er det nu ikke :)
(accepter eget svar...)