Avatar billede tiger_dk Mester
13. juli 2008 - 23:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hotmail.com virker ikke, men hotmail.dk virker fint, hvordan lige

Hej !

Jeg har et lidt besyndelig problem, når jeg skal ind og tjekke min hotmail, så kan f.eks. ikke komme ind på siden, hvis jeg skriver www.hotmail.com i adressefeltet, men hvis jeg skriver www.hotmail.dk istedet, går den fint ind, hvordan lige ?? Det andet burde da også virke.

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juli 2008 - 13:12 #1
det sjove er, at når jeg skriver www.hotmail.com i adressefeltet, så kommer der et .url efter .com, selvom jeg sletter .url, så kommer det alligevel med i adressefeltet, og linket virker ikke, hvordan lige ?
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juli 2008 - 12:24 #2
jeg tror det virker nu, jeg slettede linkede i fortrukne, og prøvede derefter at skrive www.hotmail.com i adressefeltet, så virkede det !
Avatar billede Mikethk Nybegynder
28. april 2009 - 10:38 #3
Jeg tror ikke hotmail.dk har noget med microsoft hotmail.com at gøre. Læste at det er en dansker der har domænet hotmail.dk