Avatar billede jenslund Juniormester
13. juli 2008 - 18:51 Der er 5 kommentarer

Knas med passwordbeskyttelse

Skulle denne i sig selv give problemer øverst på en side, eller ligger problemet i protect.php?

<?
  include_once "../php/protect.php";
  $sssn = new session("'Webmaster'");
?>

Venligst Jens
Avatar billede leif Seniormester
13. juli 2008 - 18:54 #1
Hvad er problemet ?
Avatar billede jenslund Juniormester
13. juli 2008 - 18:58 #2
Problemet er jeg får en fejl 500-serverfejl - når jeg reloadder siden med scriptet i toppen. Det jeg prøver at afklare er om det er komandoen i sig selv eller jeg skal ned og rode i det underliggende script protect.php
Avatar billede leif Seniormester
13. juli 2008 - 19:05 #3
Det er efter min mening i protect.php eller andre linkede filer
Avatar billede jenslund Juniormester
13. juli 2008 - 19:08 #4
Ok - tænke jeg nok - men har ikke pillet ved PHP nogle år og meget er ændret ... så jeg babystepper :-) tak for hjælpen - smid et svar
Avatar billede holm-it Nybegynder
16. juli 2008 - 09:55 #5
Ja, det ser helt sikkert ud som om det er i protect.php :)