Avatar billede tinem Novice
07. juli 2008 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sortering på et emne Dato/Faldende

Nu har jeg været medlem i mange år og har altid undret mig over at når man søger efter f.eks. et emne som "Paypal", så har man ikke mulighed for at søge efter nyeste indlæg, som man f.eks. kan her under Eksperten. Nu har jeg så endelig taget mig sammen til at stille spørgsmålet.

Kan det virkelig være rigtig eller er det bare mig som aldrig har kunnet finde ud af det?
Avatar billede roenving Novice
08. juli 2008 - 00:00 #1
Nej, den er god nok, den er dårlig !-)

-- Ekspertens søgesystem har aldrig være noget at prale med, og den generelle anbefaling går på, at du i stedet bruger google til det, skriv site:www.eksperten.dk før dine søgeord, s har du et bedre overblik !o]

-- og netop søgningen er såvidt jeg ved prioriteret i den kommende opdatering (den kommer nok ca. i år !-)
Avatar billede tinem Novice
08. juli 2008 - 07:44 #2
ØV ØV - giv et svar og du får point.
Avatar billede roenving Novice
08. juli 2008 - 13:45 #3
Behold du selv dine point, spørgsmål om Eksperten og dens funktion er pr. kotume gratis !-)