Avatar billede JenZen Novice
06. juli 2008 - 13:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

redirect uden skift af url

Hej jeg har brug for et lille script der kan redirecte en bruger fra et site eks. http://test.testby.dk til http://www.testby.dk/test/Test.asp DOG skal brugeren ikke kunne se url'en bliver ændret.
Havde et script for 6 år siden, men kan FANDME ikke finde det og huske hvordan jeg gjorde.
Avatar billede boris Mester
06. juli 2008 - 13:49 #1
Er det Server.Execute ?
Virker kun på "rigtig" Windows-ASP
Avatar billede JenZen Novice
06. juli 2008 - 15:50 #2
Om det er server.execute ved jeg ikke, og hvad mener du med rigtig Windows-ASP ?
Avatar billede boris Mester
06. juli 2008 - 16:03 #3
Det virker ikke på Sun-ASP på Linux-servere
Avatar billede boris Mester
06. juli 2008 - 16:04 #4
Avatar billede langthjem Nybegynder
08. juli 2008 - 20:21 #5
Jeg ville nok vælge Server.Transfer istedet. Og så lige huske at hverken Execute eller Transfer kan tage en querystring med (bare så du ikke begynder at bokse med det).
Avatar billede JenZen Novice
16. juli 2008 - 18:49 #6
Jeg brugte at hente siden ind i en frame i stedet.
Det duer.
Avatar billede langthjem Nybegynder
18. juli 2008 - 13:07 #7
Frame er meget godt, men absolut ikke en god måde at gøre det på.
Det største minus er søgemaskine optimering.