Avatar billede leasing Nybegynder
22. juni 2001 - 11:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af kategori \"Adobe\"

Jeg kan se at spørgsmålet har været oppe i starten af 1999, men nu kommer det altså igen. Kunne det ikke være relevant at få oprettet kategorien \"Adobe Acrobat\" under programmer.

/leasing
Avatar billede nil.dk Nybegynder
22. juni 2001 - 11:10 #1
hmm.. tror du ikke det er begrænset hvor mange spørgsmål der vil være i den kategori?

Hvis det er Readeren du mener, så er der sjældent problemer med den og hvis det er selve Acrobat.. så er der ikke så mange brugere af den...

men lad os høre hvad de andre siger.

nil.dk
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juni 2001 - 11:12 #2
måske mere relevant at få photoshop.kat??

Sorry - jeg ER bare på tværs for tiden virker det som om
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2001 - 11:19 #3
Jeg synes det er en god ide.

med de javascript faciliteter der efterhånden er i adobe5 er det ikke spor urealistisk med websites skriver i pdf format (om ikke andet så for at slippe væk fra browserkrigen:)

mvh JakobA
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. juni 2001 - 14:10 #4
det synes jeg ikke!
Avatar billede leasing Nybegynder
18. august 2010 - 11:24 #5
-