Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 13:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - jeg kom til at trække mine point tilbage

Hej

Jeg er desværre ikke en super bruger af eksperten og kom i min iver i at svare tak til at trykke accept. Hvilket betød at mugs og vejmand, som var lynhurtige til at hjælpe, ikke fik deres point og det var sgu ikke meningen. Hvordan tilbage kalder man en accept eller giver dem de point som jeg skylder dem?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
03. juli 2008 - 13:34 #1
Hvis du lægger linket til dette spørgsmål i det gamle spørgsmål, så søger de to herrer nok herover, og så kan du dele de point, du har sat, til de to. De skal nok hjælpe dig igennem det. :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
03. juli 2008 - 13:36 #2
Og spørgsmål om brugen af Eksperten er gratis :-)
Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 13:43 #3
Tak, vejmand foreslog at jeg lage point ud til dem. Men lagde dem ved kategorien som de svarede på. Dog ved jeg nu præcis hvad jeg skal gøre næste gang jeg kvajer mig. :o) Også så er jeg vist færdig med at være en elefant i et drivhus for en dag.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
03. juli 2008 - 13:50 #4
Jeg har lagt et link i det gamle spørgsmål til dette spørgsmål, så du skal bare vente, så kommer de nok her på et tidspunkt, så ordner det sig.
Ha' en go' dag :-)
Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 14:04 #5
Tak i lige måde. De har begge reageret og fået deres point - og jeg er blevet klogere. Hvilket jo ikke er det værste.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2008 - 14:08 #6
Og så lige for at lukke helt.
I dette spørgsmål sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Så er alt på plads igen.  :-)

PS: Her er ingen elefanter, vi skal alle lære så længe vi lever.  :-)
Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 14:50 #7
Ganske rigtig. Og jeg har lært en hel del i dag. :o)