Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 12:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Linie skift i en celle

Hej

Jeg har en celle hvor der skal kunne skrives et par kommentarer og har tidligere set andre ark hvor at teksten har stået pænt (med linie skift). Men jeg kan simpelhen ikke få min til, at stå pænt, det bliver "en" linie, hvor linie skiftet afhænger af cellens bredde.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2008 - 12:59 #2
Alt + Enter
Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 13:09 #3
Kanon - tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2008 - 13:14 #4
Hmmm, velbekomme, men hvorfor er det lige du tager point tilbage?
Med den fremgangsmåde kan det måske godt blive lidt sværere at få hjælp i fremtiden....
Avatar billede arnee Nybegynder
03. juli 2008 - 13:15 #5
Det var sgu en fejl - det er 100 år siden jeg har brugt eksperten, da jeg har haft et andet job. Jeg trykkede bare accept - hvordan får undo'et det. HJÆLP.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2008 - 13:26 #6
Opret et spørgsmål med overskriften "Point til (den du ønsker at give point)" og link til dette spørgsmål i teksten.
Så er alt på plads igen, vi kan alle lave fejl.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juli 2008 - 13:27 #7
Og lige et hint, hvis du husker at sende dine egne indlæg som "Kommentar" i stedet for som "Svar", så kommer du ikke til at lave fejlen igen.
Avatar billede mugs Novice
03. juli 2008 - 13:30 #8
Avatar billede norbert_ Nybegynder
03. juli 2008 - 13:34 #9