Avatar billede suix Nybegynder
03. juli 2008 - 11:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal uploades til web-serveren

Jeg har overtaget et .NET projekt, men er i tvivl om hvad der skal uploades til web-serveren udover .dll-filerne. Der er tale om en IIS-server som er korrekt nok sat op.
Avatar billede aaberg Nybegynder
03. juli 2008 - 12:05 #1
Fra Visual Studio højreklikker du på projektet og trykker "Publish". Med denne option kan du publishe dit projekt ned i en mappe på computeren. De filer Visual Studio lægger i denne mappe, skal med op på serveren.
Avatar billede suix Nybegynder
03. juli 2008 - 12:35 #2
Tak for det hurtige svar, men umiddelbart kan jeg ikke finde "Publish". Der er tale om VS 2003. Der er "Build","Rebuild","Batch Build","Build Order".
Avatar billede aaberg Nybegynder
03. juli 2008 - 13:05 #3
Ok, jeg gik ud fra at du brugte VS 2005 eller 2008. I 2003 versionen er denne feature ikke kommet. Du skal have alle aspx, ashx, ascx og asax filer. Derudover skal du have alle dll filer i BIN mappen med. Og selvfølgelig skal du have andre resource, som f.eks. billeder, med.
Avatar billede suix Nybegynder
03. juli 2008 - 14:27 #4
Tak for det. Læg lige et svar.
Avatar billede aaberg Nybegynder
03. juli 2008 - 15:00 #5
svar :-)