Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
02. juli 2008 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TextBox der ikke kan redigeres

Jeg har en tabel, der indeholder en række labels og textboxe. Textboxene optræder i forskellige sammenhænge i code behind: SQL hvor jeg gemmer og henter frem, TextChanged etc. Jeg opdager nu, at en af textboxene IKKE er redigerbar, når man kører programmet i modsætning til alle de øvrige. Den er read-only = false. Jeg har prøvet at omdøbe den, men den forbliver utilnærmelig. Feltet skal udvides med en CaledarExtender, men når jeg gør det, så vises ingen kalender. Jeg har også prøvet slette textboxen, oprette en helt ny og give den det navn, den refererer til i code behind, men stadig er det helt lukket.

Hvad kan der være galt?

Fører Visual Studio (2005) en 'hemmelig' liste bagved, der kan sortliste et bestemt felt?

Jeg synes, jeg har prøvet meget for at få feltet normaliseret den, så et tip vil være meget velkomment!
Avatar billede 2c Nybegynder
02. juli 2008 - 14:08 #1
Sætter du den eventuelt til read-only /enabled = false et sted i din codebehind?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
02. juli 2008 - 16:53 #2
Jo - det er da det!! Langt inde i koden fandt jeg 'synderen', som jeg jo selv har aktiveret (enabled = false). Men tak fordi du ledte mig hen på det!

Lægger du et svar?
Avatar billede 2c Nybegynder
02. juli 2008 - 22:32 #3
Det gør jeg da :-)