Avatar billede wicked Juniormester
29. juni 2008 - 22:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm med TV-indgang

Hey Eksperter.

Jeg søger en fladskærm til min computer som samtidig også kan fungere som en tv skærm, med et ganske almindeligt antenne stik.

Jeg ved ikke om dette findes, eller om jeg skal ud og købe et fladskærms tv også lave noget tv out fra computeren?

Prisen må gerne holdes så langt nede som muligt, håber i kan hjælpe :)

//Wicked
Avatar billede justrace Novice
29. juni 2008 - 23:07 #1
Jeg har et Samsung TV der kan det de fleste vil få brug for. Der er alm. TV med antennestik, Scart-stik, Component, altså Rød - Hvid - Gul, og PC-monitor-stik, DB15.

Prøv at kigge på deres hjemmeside.
Avatar billede ejldk Nybegynder
30. juni 2008 - 01:13 #2
Jeg har set at elgiganten har sådan en til salg, ret billigt... 19" tror jeg... Dne var i deres tilbudsavis (er de ikke landsdækkende?).
Prøv at kør forbi den nærmeste butik, og spørg...
Avatar billede justrace Novice
30. juni 2008 - 02:22 #3
Min er en 19", så den er sikkert god nok. De fåes også større. :)
Avatar billede wicked Juniormester
30. juni 2008 - 11:28 #4
Puha har kigget lidt hos elgiganten. Men er det helt umuligt at forstille sig at finde et til omkring 1000 kr. ? :)
Avatar billede ejldk Nybegynder
01. juli 2008 - 13:28 #5
1000 kr er nok lidt i underkanten, hvis du skal ha tv-tuner i... Men du kan j købe et tv-kort til computeren også købe en billig fladskærmsmonitor...
Avatar billede wicked Juniormester
16. juli 2008 - 19:14 #6
jae okay det bliver nok sådan noget der er løsningen, tak for hjælpen, smid svar for point ;)
Avatar billede wicked Juniormester
07. oktober 2008 - 17:59 #7
Jamen så snupper jeg da selv de point :)