Avatar billede juks Novice
28. juni 2008 - 23:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opret ny hjemmeside (hilke værktøjer)

jeg skla lave en hjemmeside . med bruger kontrol  og har en IIS sat op samt en MSSQL server

hvilke udvilkning værktøj er bedst til formålet skal være i ASP.net
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2008 - 23:57 #1
Visual Studio
Avatar billede juks Novice
29. juni 2008 - 00:06 #2
2008 ? og jeg skal ikke have noget specielt , add bare hente VS
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2008 - 00:12 #3
2008 er i hvert fald den seneste. Eneste krav selvfølgelig er frameworket til den version du vil udvikle i - formentlig 3.5
Avatar billede juks Novice
29. juni 2008 - 00:16 #4
kan du uddybe det ?

jeg skal lave en opgave på uni og har nu brugt 4 dage på at finde ud af hvorfor det der asp config ikke virkde , og så fuckede den op i min sql driver så nu har jeg slettet alt og starter forfra med install af udviklings værktøjer
Avatar billede 2c Nybegynder
29. juni 2008 - 00:16 #5
Et must hvis man vil udvikle asp.net applikationer er siden www.asp.net. Du kan hente alt hvad du skal bruge gratis her: http://www.asp.net/downloads/essential/

Og så har de en masse gode vidoer for hvordan man kommer igang her: http://www.asp.net/learn/videos/
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2008 - 00:22 #6
Til udvikling behøver du ikke andet end VS2008 - og foruden IIS og MSSQL skal serveren køre .NET Framework x.x (3.5 hvis du tager sidste nye)
Avatar billede juks Novice
29. juni 2008 - 00:43 #7
det er nok med den SQL der følger med i VS2008 ikke eller skal jeg installere mere
Avatar billede juks Novice
29. juni 2008 - 01:05 #8
problemet er at den fejler helt vildt når jeg installere mit visual studio 2008 fra windows mobile 5.0 og videre fejler den også kommer der jo ikke SQL med
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2008 - 10:42 #9
Forstod det som om du havde databasen - der kan du benytte MSSQL Express.