Avatar billede Mikker Praktikant
27. juni 2008 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Variable declared but never used i Error List - Warnings

Hej Eksperter

I min solution har jeg en række projekter som referere til hinanden. Derfor er der rigtigt mange variabler som bliver declared i ét projekt men først brugt i et andet.

Det kan VS ikke finde ud af, så jeg får rigtigt mange warnings med "<Variable> declared but never used".

Mit spørgsmål er om man i VS kan sætte en option hvor disse warnings ikke bliver vist i Error List'en?

Mvh.
Michael
Avatar billede sherlock Nybegynder
28. juni 2008 - 19:03 #1
Avatar billede paro Nybegynder
29. juni 2008 - 13:20 #2
Jeg tror du skal kigge under tools > options  Så skal du ind under Environment og så under find & replace kan man vælge warning messages fra. Jeg er ikke sikker på at det her gør det du har brug for. Men du kan prøve :)
Avatar billede Mikker Praktikant
18. august 2010 - 13:32 #3
Lukker