Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2008 - 11:31 Der er 1 kommentar

DTS-pakke med Update

Hej,

jeg har en lokal database, hvor jeg normalt har kørt en dts pakke, der kopier tabellerne til en remote server..
(sql server 2000)

Jeg har dog en situation, hvor jeg ikke behøves, og meget gerne vil undgå det.

Det er kun nødvendigt at opdatere den ene kolonne, så vil høre, hvordan jeg kan tage og update og sætte kolonnex = kolonney.. ? (gerne kun vist kolonney er = 0)
Ved godt der er den execute sql task, men hvordan kan jeg så bruge den... går ud fra det er den man skal have fat i... Strukturen er ens i de to tabeller.
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2008 - 11:35 #1
er vel noget "update connection2.tabel1 set connection2.kolonne1 = connection1.kolonne2" agtigt ?