Avatar billede eqvaliser Nybegynder
25. juni 2008 - 18:41 Der er 1 løsning

Tab menu eller MDI eller SDI

Til dagligt arbejder jeg som bruger ved en Axapta arbejdstation.
noget MS buisnesssolutions.

Det jeg er intereseret i er at lave et menusystem
i stil med axapta's hovedmenu

DVS, i venstre side har man "tabs" som man kender fra
toppen af mange webside.

og når man klikker på disse tabs, føres man selv til den rette side/form

For at lave den slags menu, skal man så til at bruge MDI parent forms.

eller kan jg stadigvæk bruge SDI som jeg bruger nu og kender lidt til.

Situationen er den når brugeren logger på,
så alt efter rettigheder har brugeren adgang til forskellige tabs.

men det kunne jo evt gøres ved at deaktivere enabled og visible på dem..

Så hvad forslår i jeg gør med at lave sådan en menu  ?
eller lign.
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
26. juni 2008 - 17:04 #1
lukker, og bruger tabs istedet.