Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. juni 2008 - 16:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvilken website kan åbne min 3G mobil

Er der nogle der kender en side hvor jeg kan betale over nettet og så få tilsendt min kode så jeg kan få låst in Nokika 3G mobil op så den ikke er simlåst mere.

Kan det passe at jeg har set det på et el. andet tidspunkt på en website men jeg kan ikke huske hvilken en.
Avatar billede nfunlock Nybegynder
25. juni 2008 - 17:08 #1
hej

der er desvære ikke nogen efter hvad jeg ved der kan låse din mobil op med kode længer når den er lås til 3 mobil

problem er at det er næsten umuligt at skaffe kode til 3mobil

men ved at http://online-unlock.dk kunne gøre det for et stykke tid siden men kan ikke længer

du beskriver heller ikke hvilken mobil det drejer  sig om nokia sony ericsson eller ??? ej helle model

på det grund lag kan jeg heller ikke anbefale nogen unlocker der kan klare den med kabel

men jeg kan skaffe koder til nogle 3 mobiler men desvære ikke alle og derfor kan de heller ikke bestilles via over stående side

send mig en pm med imei nr eller find min tlf nr på overstående hp og lad mig høre fra dig
Avatar billede pillpopper Nybegynder
18. juli 2008 - 15:06 #2
Det er en G3 nokia
Avatar billede nfunlock Nybegynder
18. juli 2008 - 15:47 #3
det er en nokia som er låst til 3mobil og ja så er det en 3g mobil ¨

stårt set alle nye nokia kan klares men en kode bestilt via http://online-unlock.dkog der kan betales på siden

alle tdc og sonoofon låste mobiler kan også klare med en kode bestilt og betalt via denne henviste side
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. juli 2008 - 15:43 #4
mange tak for hjælpen;)
Kommer du med et svar:-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. juli 2008 - 15:49 #5
Det link virker ikke.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. juli 2008 - 15:50 #6
Sorry det link virker nu
Avatar billede pillpopper Nybegynder
22. juli 2008 - 22:50 #7
Kommer du med at svar så du kan få dine vel fortjente point:-)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
23. juli 2008 - 08:11 #8
beklager meget at linket ikke virkede kan se at jeg fik sat OG til sidst i linket det skulle se sådan ud http://online-unlock.dk

håber du fik låst din mobil op
Avatar billede pillpopper Nybegynder
23. juli 2008 - 14:41 #9
Ja jeg har fået det til at virke. mange tak for hjælpen;-)

Lægger du et svar:)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
23. juli 2008 - 18:02 #10
det var så lidt og hjælper gerne en anden gang :-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
24. juli 2008 - 12:26 #11
Hygge