Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
24. juni 2008 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Fejl ved installering af Itunes

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at købe en ipod. Jeg har en bærbar pc med xp og har før kunne bruge Itunes på denne computer, men der har været fejl i systemet siden jeg installerede Itunes efter formatering af harddisk. Da jeg aldrig har været flittig bruger af Itunes, lod jeg det bare være og brugte andet afspilningsprogram.
Efter at have afinstalleret, installeret igen, afinstalleret, installeret forskellige typer af Itunes, viser den stadig fejlmeddelelse. Programmet kan slet ikke åbnes.

Hvad gør jeg her?

Mange tak for hjælpen. :)
24. juni 2008 - 21:12 #1
Hvilken form for 'fejlmeddelse' ???
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
24. juni 2008 - 22:52 #2
Det er som om, at mit system ikke rigtig kan arbejde sammen med programmet.

Jeg har prøvet systemgendannelse, men det nægter min computer også. Andre programmer virker fint nok.

Der står at fejlrapporten indeholder følgende filer:
C:\DOCUME~1\NANNAL~1\LOKALE~1\Temp\e775_appcompat.txt

Men når jeg kommer ind og læser om fejlen, står der, at det er fordi jeg ikke har opgraderet til den nyeste version. Det er bare den nyeste version jeg har downloadet. Så jeg forstår det simpelthen ikke..