Avatar billede pesa Nybegynder
24. juni 2008 - 19:38 Der er 6 kommentarer

Kan ikke generere Adobe PDF

Hej Eksperter

I Microsoft Word prøver jeg at lave et dokument om til pdf men uden succes. Under udskriv kan jeg godt vælge "Adobe PDF" som printer men når jeg trykker udskriv sker der ingenting. Under printere er status "Fejl - udskriver".

Har I nogen ide om hvad problemet er?

På forhånd tak!
24. juni 2008 - 19:45 #1
Hvilken version af Word ?
Avatar billede pesa Nybegynder
24. juni 2008 - 21:21 #2
Microsoft Office Word 2007
Avatar billede pesa Nybegynder
24. juni 2008 - 21:21 #3
Har en mistanke om at det er en driver, der ikke er installeret korrekt, men jeg ved ikke hvor og hvordan jeg kan tjekke det.
24. juni 2008 - 21:24 #4
... nu har jeg ikke lige Office 2007 her på denne pind - mener der er en [Find og Ret fejl] funktion i [Hjælp] ?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. juni 2008 - 21:31 #5
i office 2007 kan du da lave pdf filer direkte, der har du ikke brug for adobe pdf printeren

find og ret fejl er flyttet.
den er i officeknappen --> wordindstillinger --> ressourcer --> diagnosticer.
men mon ikke fejlen er i adobe
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
24. juni 2008 - 21:33 #6
glemte lige, for at lave en pdf i office2007  officeknap --> gem som --> pdf
hvis ikke den er der skal du lige hente en udvidelsespakke (kan ikke lige huske hvad der står på knappen)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Tag et kursus i Word og øg effektiviteten

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester