Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2008 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sammenligne linksys voip telefoner

hvor kan man sammenligne flg linksys ip telefoner

det er modellerne

spa 921/922/941/942 sat op i et skema så forskellen kan ses
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. juli 2008 - 10:29 #1
Mener du kan på linksys hjemmeside men dog ikke på samme tid. Jeg bruger selv 942. Jeg syntes denne model er rigtig god og jeg bruger dem sammen med gismotel.com. Den er ligeledes nemt at konfigurer.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2008 - 20:59 #2
læg venligst et svar .

den model du nævner er faktisk den jeg hælder mest
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2008 - 20:59 #3
til
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. juli 2008 - 23:40 #4
Her er et svar - jeg syntes telefonen er et godt valg.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2008 - 10:16 #5
vedr det navn du nævner gismotel ,hvordan foregår deres ip telefoni ?

mht oprettelse og betaling og hvad er deres priser
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. juli 2008 - 11:32 #6
Jeg bruger dem fordi jeg ringer en del til udlandet og de er billigere end mange andre. Jeg bruger dem lidt til opkald i DK men jeg har ikke et direkte dansk nummer tilkoblet. Jeg tror største delen af deres kunder er udenlandske.

Oprettelse er gratis, ingen månedlig gebyr, du betaler kun for forbrug (dvs pr sekund - mange teleselskaber tager pr minut efter nye EU regler) og der er ikke opkaldsafgift. Når man har en konto er der flere måder at betale på f.eks. kredit kort, paypal, bank overførelse (bl.a. DK konto) mv. som står i kontrol panellet (som du har adgang til som kunde) - mener det mindste beløb du kan betale er vel ca. 100 kr. som bruges til opkald. Systemet er yderst stabilt i den tid jeg har brugt det - jeg har ikke oplevet det har været nede. Man kan se det på 942 telefonen da knapperne er orange.

Du finder priser her http://www.gismotel.com/content/products/rates.html

Når du har en konto taster du nogle standard informationer ind i telefonen som sip url, brugernavn og kode. Alt dette står i velkomst mailen.

Håber det gav svar på dine spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2008 - 12:04 #7
tak for den fine forklaring .