Avatar billede mormie Nybegynder
22. juni 2008 - 23:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk kørsel af makro

Kan man køre 2 makro efter hinanden.

Tanke:
Når jeg trykker på "gem", køres "makro 1", "makro 2" og så gemmes filen?
Det hele skulle gerne foregå helt uden at man opdager noget, da mit excelark skal bruges af nogle som bestemt ikke er dus med makrokørsel.
Avatar billede kabbak Professor
22. juni 2008 - 23:42 #1
det skal du gøre i ThisWorkbook modulet

eksempel:

Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
makro1
makro2
End Sub
Avatar billede mormie Nybegynder
23. juni 2008 - 10:26 #2
Jeg vil gerne give dig point kabbak, men er helt lost lige nu mht hvordan.
Avatar billede kabbak Professor
23. juni 2008 - 11:05 #3
et svar ;-))

marker mit navn i boksen til venstre og tryk accepter