Avatar billede nic-h Nybegynder
21. juni 2008 - 17:13 Der er 5 kommentarer

Kan ikke downloade

Hej jeg har et problem, hver gang jeg downloader. Eksempelvis et virus program, så når jeg åbner det står der at programet er holdt op med at fungere og windows arbejder med at finde en løsning.
Nogle gange kan jeg slet ikke downloade ting, jeg har lagt mærke til at de fleste ting under 5 mb kan downloades men dem der fylder meget går aldrig i gang.
Jeg bruger vista.
Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig:)
Avatar billede kimse008 Nybegynder
21. juni 2008 - 17:21 #1
Det kan muligvis være din firewall, men det med at det ikke fungere, er nok fordi programmet er lavet til xp og ikke vista..
Avatar billede nic-h Nybegynder
21. juni 2008 - 22:53 #2
1. min firewall er tjekket, der er 3 der har tjekket den og de siger det ikke har noget med den at gøre. 2. Jeg har snart prøvet det med så mange forskellige programmer at det umuligt kan være det.
Men ellers tak for hjælpen:)
22. juni 2008 - 13:06 #3
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede nic-h Nybegynder
22. juni 2008 - 15:46 #4
Jamen det er bare at lige siden jeg fik computeren har jeg ikke kunne downloade ting... Kan det have noget med min router at gøre? Hvis det har hvad skal jeg så gøre?
22. juni 2008 - 21:37 #5
[22/06-2008 13:06:18] !!!