Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2008 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et godt og stabil webhotel.

ej
Er der der kender et godt web hotel som i kan anbefale?
Jeg har pt nedhost.dk og må ærlig indrømme at det da noget hø. Problemet hos needhost, hvor jeg er nu, er at min wordpress blog tager en krig om at loade (bruger 2.5.1). Supporten hos needhost er så dårlig, at et 5 årige barn kunne give beder support. Der står fx aldrig på deres side noget om hvis fx en server er nede osv. og er du heldig får du svar fra support efter 4-5 dage.

Jeg skal blot bruge et webhotel der er stabil nok til at køre wordpress dvs. php + mysql
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2008 - 16:08 #1
ja, spørgsmålet er ikke nyt og du vil nok få lige så mange svar som der bliver skrevet indlæg til dit spørgsmål.
Egen erfaring: Har i fem år brugt one.com uden problemer, men har på det sidste også brugt gratis hotel fra www.domaindirect.dk til netop wordpress, også uden problemer,
eks.: www.jyllandsblog.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
22. juni 2008 - 11:31 #2
Jeg bruger selv www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. Jeg er selv rigtig godt tilfred med disse to. Jeg har selv prøvet en del udbydere gennem tiden til min mange domæner og man får nok hvad man betaler for.
Avatar billede leif Seniormester
22. juni 2008 - 11:46 #3
Jeg ved at vi har flere Wordpress kørende uden problemer og loadtiderne er OK på dem jeg lige prøvede (Jeg sidder hjemme lige nu så jeg tilgår det som I ville) (www.web2u.dk)
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2008 - 12:37 #4
Er der nogen, som har gode eller dårlige erfaringer med www.unoeuro.com? jeg overvejer lidt, at købe en bronze pakke hos dem :)
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2011 - 11:55 #5
luk