Avatar billede ldh7100 Nybegynder
19. juni 2008 - 20:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Versions styring

Jeg søger efter et program til versionsstyring. Jeg har haft kigget/testet Filekeeper, men det virker ikke under Windows X64, og jeg kan derfor ikke bruge programmet.

Ønsket funktionalitet:
Op til 8-10 versioner af filer gemt af brugerne på server drev. Restore skal kunne udføres direkte fra PC.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
19. juni 2008 - 20:57 #1
server styresystem?
hvis midows hvad så med at aktivere shadowcopy
Avatar billede pincode Nybegynder
20. juni 2008 - 07:16 #2
Hej

Prøv at kigge på Microsoft Visual Source Safe, ved ikke hvad det koster og om det fungerer under Windows X64, men det kan du måske læse dig til.

Mvh Pincode
Avatar billede ldh7100 Nybegynder
20. juni 2008 - 19:22 #3
Sourcesafe bruges så vidt jeg har læst, til styring af koder i forbindelse med udvikling programmer. Det er ikke tilfældet her. Programmet skal bruges til versionsstyring af tegninger.
Avatar billede ldh7100 Nybegynder
04. november 2008 - 15:52 #4
Vi har valgt at lave en løsning med shadowcopy