Avatar billede skwat Praktikant
17. juni 2008 - 21:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Undgå applications restart ved sletning af en folder

Hej Eksperter.net,

Jeg har lavet et simpelt CMS system, hvor jeg skriver nogle filer ud i nogle forskellige foldere, og nogle gange sletter jeg dem, herunder foldere.
Nu er det sådan(har jeg lært i dag) at hvis man sletter en folder der ligger i applicationen så vil ISS genstarte applicationen(egentligt smart nok) - men det vil jeg gerne undgå, er der nogen af jer der ved om det kan lade sig gøre? Eller må jeg finde en anden løsning.

ref. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms178473.aspx specielt under "Application Restarts"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2008 - 21:49 #1
Ja, det er jo egentlig smart nok ;)    Hvad med at lægge dem i et underkatalog, der er registreret som en anden applikation?
Avatar billede skwat Praktikant
17. juni 2008 - 21:53 #2
jeg har ikke adgang til den informationserver den køre på.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2008 - 21:55 #3
Nå, ok. Heller ikke engang adgang til et kontrolpanel, der kan noget i den stil??
Avatar billede skwat Praktikant
17. juni 2008 - 22:06 #4
i nogle tilfælde - der er blandt venner og godtfolk gået lidt sport i at bruge det forskellige steder, så det er et ja/nej - det er en løsning - men ville helst have en løsning der holder alle steder. Et andet alternativ er Kun at slette filerne.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2008 - 22:09 #5
Jeg forstår (langsommeligt...): dit CMS-system kører forskellige steder. Nej, så har jeg ingen løsning.
Avatar billede skwat Praktikant
22. juni 2008 - 00:51 #6
øv
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2008 - 01:15 #7
Jeg tvivler på at der er en rigtig løsning.

Hvad du kan gøre er at akkumulere en TODO liste over dirs som skal slettes og så
slette dem, når applikationen lukkes ned.