Avatar billede kongfjong Nybegynder
16. juni 2008 - 09:08 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Gendannelse af ældre version af dokument

Hej

Min mor skriver dagbog i Word 2002. Her den anden dag, skete der et eller andet, så alt det hun havde skrevet det sidste års tid, blev slettet minus to linjer.

Hun kan ikke sige præcist hvad der skete og det er vel egentligt også ligegyldigt. Hun vil bare gerne have dagbogen tilbage, så kan man ikke finde ældre versioner af dagbogen på computeren på en eller anden måde?

På forhånd tak
Avatar billede mugs Novice
16. juni 2008 - 09:12 #1
Se på denne:

http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm

Eller søg her på eksperten med søgeordet "gendan"
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juni 2008 - 09:13 #2
Måske du kan bruge noget her: http://support.microsoft.com/kb/316951/da
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2008 - 09:28 #3
Eller http://www.helgec.dk/lost%20data.html du skal vælge "Word dokumenter" under FileOption ellers bliver du oversvømmet af data
Avatar billede kongfjong Nybegynder
16. juni 2008 - 13:30 #4
Tak for hjælpen gutter. Jeg vil afprøve mugs' og helgec's metoder i morgen, det eneste der lige var til at forklare over fonen var vejmands, men den virkede desværre ikke, men nu er "Lav altid sikkerhedskopier" da slået til ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2008 - 11:32 #5
Mangler du stadig hjælp
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 02:54 #6
Er problemet løst?
Avatar billede kongfjong Nybegynder
26. september 2008 - 07:37 #7
Fik faktisk aldrig afprøvet hverken dit eller helgec's forslag :)
Avatar billede mugs Novice
26. september 2008 - 08:23 #8
Lad os få spørgsmålet afsluttet
Avatar billede kongfjong Nybegynder
26. september 2008 - 08:35 #9
I må gerne smide svar alle tre, for nu har jeg da dette spg som ref senere:)
Avatar billede mugs Novice
26. september 2008 - 09:03 #10
Tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 13:44 #11
Oki, kommer her.  :-)